Dufter med logo av kjente motehus er
deres visittkort. Derfor bør de være ikke bare fine, men også
tilpasset den stilen som fremmes. Og den endrer seg svært ofte.
Hvilke trender er mest fasjonable denne sesongen?
Den mørke siden av kraften -YSL
Black Opium Floral Shock
Jeg må innrømme for dere at jeg ble
forelsket i denne duften med en gang. Anthony Vaccarello, kunstnerisk
leder av motehus Saint Laurent, overbeviser oss til denne duften ved
bruk av en kolleksjon med svarte topper, skjørt og kjoler som settes
sammen med blanke tilbehør. På samme måte laget man denne duften –
det er en sammensetning av søte noter av gardenia, fresia og
appelsinblomst med et sofistikert snev av kaffe. Duften defivitivt
ikke til jobben!
Lyseblå – Miu Miu L’Eau Bleue
Klær av denne merkevaren er det lett
å gjenkjenne – de skiller seg ut med sin modernitet og friskhet,
men de refererer til retrostil. De har behagelige farger og
dekorative trykk. Etter min mening passer parfyme L’Eau Bleu
perfekt til denne stemningen – de er lette og samtidig merkbare. Du
føler i dem liljekonvaller og overraskende pepperaktig note.
En praktisk løsning – Hugo Boss Ma
Vie
Hvordan gjenkjenne klær fra Hugo
Boss? De er først og fremst bekvemme, enkle og i klassiske farger:
hvit, marineblå og svart. Klær ble designet slik at man kan lage av
dem gode kombinasjoner til daglig. Til en slik forutsetning passer
perfekt Ma Vie – en subtil sammensetnng av jasmin, rose og
fresia.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar