torsdag 18. mai 2017

Parfymer i mote

Dufter med logo av kjente motehus er deres visittkort. Derfor bør de være ikke bare fine, men også tilpasset den stilen som fremmes. Og den endrer seg svært ofte. Hvilke trender er mest fasjonable denne sesongen?

Den mørke siden av kraften -YSL Black Opium Floral Shock

Jeg må innrømme for dere at jeg ble forelsket i denne duften med en gang. Anthony Vaccarello, kunstnerisk leder av motehus Saint Laurent, overbeviser oss til denne duften ved bruk av en kolleksjon med svarte topper, skjørt og kjoler som settes sammen med blanke tilbehør. På samme måte laget man denne duften – det er en sammensetning av søte noter av gardenia, fresia og appelsinblomst med et sofistikert snev av kaffe. Duften defivitivt ikke til jobben!

Lyseblå – Miu Miu L’Eau Bleue

Klær av denne merkevaren er det lett å gjenkjenne – de skiller seg ut med sin modernitet og friskhet, men de refererer til retrostil. De har behagelige farger og dekorative trykk. Etter min mening passer parfyme L’Eau Bleu perfekt til denne stemningen – de er lette og samtidig merkbare. Du føler i dem liljekonvaller og overraskende pepperaktig note.

En praktisk løsning – Hugo Boss Ma Vie


Hvordan gjenkjenne klær fra Hugo Boss? De er først og fremst bekvemme, enkle og i klassiske farger: hvit, marineblå og svart. Klær ble designet slik at man kan lage av dem gode kombinasjoner til daglig. Til en slik forutsetning passer perfekt Ma Vie – en subtil sammensetnng av jasmin, rose og fresia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar