tirsdag 5. juni 2018

Kankusta Duo Forte – hvordan støtter den formen til sommeren?


kankusta duo forte

Sommeren nærmer seg, det er stadig varmere ute. Klærne i skapet er ordnet. På tide å ta på seg korte skjørt og luftige bluser, for jeg kan ikke tenke meg å ha på meg stramme olabukser på en varm dag. Men ikke alle av oss føler seg komfortabel ved å vise fram beina. Det overrasker meg ikke siden psykisk komfort er viktigere enn mote. Men ofte er det også problematisk, og det kan hjelpe da å gå ned et par kilo. Jeg ble kvitt 6 kg på en måned og er klar til sommeren! Alt takket være øvelser, selvdisiplin og først og fremst diett. Har dere noen gang hørt om Kankusta Duo Forte? Kosttilskuddet Kankusta Duo Forte hjalp meg veldig mye å holde ut på veien til slank kropp. Vanligvis trot jeg ikke på vidunderlige slankemidler, men Kankusta Duo Forte er det første middelet som virkelig støttet mitt vekttap slik at jeg ikke hadde behov for radikale tiltak som bare kunne gjøre meg mer motløs. La oss altså se på resultater av min test av dette tilskuddet!

Sammensetningen av Kankusta Duo Forte – naturlige ingredienser

garcinia cambogia

Som dere vet er jeg motstander av å stappe i seg kjemi, og den aller viktigste verdien for meg er helsa. Jeg er tilhenger av naturlige skjønnhetsprodukter, sunt kosthold og jeg begrenser bearbeidede produkter til et minimum. I forbindelse med vakttap hører jeg ofte om fettforbrennere som kan føre til og med til døden. En enkel mekanisme som øker kroppens temperatur kan bidra til at man mister helse eller liv. Sammensetningen ev Kankusta Duo skiller seg radikalt fra alle de kjemiske produktene som enten ikke virker, eller forårsaker kun jojo-effekt. Derfor bestemte jeg meg for å teste dette produktet. Nedenfor beskriver jeg hver enkel ingrediens i kosttilskuddet. Se hva jeg har funnet om dem:
·         Garcinia Cambogia er en eksotisk plante som tilhører sitrusfrukter. Den vokser i tropiske skoger i Thailand og i Sør-India. Dens tilgjengelighet er svært begrenset, og kanskje derfor hører man ikke til daglig så mye om den som om andre planter som støtter stoffskiftet. Med sitt utseende ligner den mye på gresskar. Men den er mindre, og den høstes mellom juni og oktober. Da blir den moden. Noen ganger kan man finne den på økologiske markeder. Den støtter aktivt matabolske prosesser slik at fettforbrenning foregår lettere og raskere.
·         Acai-bærene – de er noen av de mest kjente bærene som for tida nyter stor popularitet i hele verden. Det er få som vet at de vokser på brasiliansk palme. De vokser hovedsakelig i tropiske skoger i Sør-Amerika, og med sitt utseende ligner de på blåbær. De støtter aktivt avgifting av kroppen, og dermed øker de stoffskiftet og forbedrer generelle prosesser i kroppen.
·         Tørr ekstrakt av bringebær – visste dere at ekstrakter som fremstilles av villbringebær, er et sterkt våpen i kampen mot overflod av fett i kroppen? Min bestemor pleide å si: «drikk bringebærjuice, så blir du slank og vakker!». Jeg trodde henne aldri helt. Jeg lurte på hvordan bringebærjuice skulle påvirke slanking?! Og så har det vist seg at den avdøde bestemora hadde rett. Det lønner seg likevel av og til å stole på de eldres visdom!
·         Krom – det er et grunnstoff som forekommer i kroppen, og dets større dose kan effektivt bidra til å gå fort ned i vekt. Spesielt mens man trener og er fysisk aktiv. Visste dere at selve ordet krom er avledet fra gresk (chroma) og betyr «farge»? Og det er ikke uten grunn. På ulike stadier av oksidasjon endrer det nemlig sin farge.
·         Hvitmorbær – den kommer fra Kina. Det er et lite løvtre. Nå vokser den i hele verden. Det er en av de grunnleggende ingrediensene i kinesisk folkemedisin som til tross for fremskritt og vitenskap tilsettes i mange produkter, medisiner eller naturlige terapier. Hvitmorbær og dens egenskaper verdsettes verden rundt. Derfor kan man finne den på nesten alle kontninenter.
·         Safran – dere liker den sikkert på kjøkkenet selv om det er verdens dyreste krydder, det består av de tørkede arrene fra safrankrokusen. Det er så dyrt på grunn av at til produksjon av 1 kg trenger man 150 tusen blomster. I tillegg til at det smaker godt i maten, forbedrer det også tarmperistaltikk og påvirker prosesser som renser kroppen og behandling av fett i cellene.
·         Magnolia – det er det neste beviset på at det finnes styrke i naturen. Visste dere at den vakre blomsten som pynter trærne i deres hager og deres bark ble i århundrer brukt i antikkens medisin. Det finnes mange kilder som beviser deres virkning på kinesiske keiseres hoff. De helbredet tarmproblemr og regulerte stoffskiftet.
·         Guarana – det er en ingrediens som de fleste av dere kjenner. Ved Amazonas og Paranás munning brukes den til daglig av lokal befolkning. I Europa brukes den i store mengder i energidrikker og stimulerende drikker. I sammnesetningen av Kankusta Duo utgjør den en umodifisert, ren form uten tilsatt sukker. På den måten stimulerer den godt. Den er en god støtte i løpet a treninger slik at vi f.eks. ikke føler oss så trøtte etter besøk på treningsstudio som det er uten å bruke den.
Som dere ser er sammensetningen av Kanuksta Duo naturlig, og med ren samvittighet kan jeg si at disse ingrediensene skaper virkelig fantastiske effekter. Noen av dem kan man dyrke selv, men det er tidkrevende. Og her har vi dem alle konsentrert i én kapsel.

Kankusta Duo dosering

dosering

Jeg lever i tråd med regelen som sier at alt må doseres rasjonelt. Slik som sannheten alltid ligger et sted i midten, trenger man rasjonalitet, forsiktighet og motivasjon når man slanker seg. Derfor anbefaler produsenten av Kankusta Duo Forte å innta en kapsel to ganger om dagen. Det er best å drikke den rikelig med vann. Dette hjelper hvert kosttilskudd å bli absorbert bedre. En halv time før måltid er den beste tida. Men husk jenter at kun Kankusta ikke hjelper dere å gå ned i vekt på vidunderlig vis, men den støtter mye hele prosessen. Derfor tren regelmessig, spis sunt og reduser sukker og godteri, så kommer resultatet fortere J

Kankusta Duo resultater og virkning

Slik som produsenten skriver, anbefales Kankusta for folk som har overdreven matlyst, fedme, overvekt og hvis fordøyelsessystem ikke fungerer riktig. Den øker stoffskiftet og forebygger kolseterol. Jeg har selv observert at i løpet av kuren kom kroppen min igjen til det normale og begynte å fungere som vanlig. Jeg begynte å sove godt og det forsvant trøtthet som jeg før hadde opplevd hver dag. Mine muligheter til å stappe i meg mat ble plutselig mindre, og dermed ble kaloribalanse på et perfekt nivå. Etter treningen spiste jeg, men forsiktig fordi jeg ikke hadde så stor matlyst som før. Dessuten begynte jeg å ha regelmessig avføring. Tidligere slet jeg med forstoppelser og brukte legemidler fra apotek. Ingen av dem hjalp meg. Min lege var sjokkert slik som meg da det viste seg at etter to ukers bruk av Kankusta begynte alt å fungere normalt, og vekten gikk ned. Før jeg startet kuren, veide jeg 75 kg (ja, en lang vinter og kvelder med sjokolade og en god film førte til dette). Etter en måned veide jeg 69, og etter to måneder bare 60 – altså det jeg skulle veie i forhold til min høyde.

Kankusta Duo Forte stadier av tarapi

diett

Hvis jeg skal dele hele kuren inn i faser den første måneden, blir det tre stadier.
1.       De første to ukene var ei tid da matlysten begynte å bli regulert og endelig sluttet jeg å spise store porsjoner. Jeg gikk oftere på do. Jeg var litt nervøs fordi jeg var redd for dehydrering, men etter to uker ble alt stabilisert og jeg hadde rett og slett regelmessig avføring. Jeg følte lettelse både hjemme og på jobben. Min lege som tok blodprøve på den tida, var overrasket da hun så at mine resultater ble betydelig bedre!
2.       Den tredje og fjerde uken hadde jeg et inntrykk av at vekten var i ferd med å gå ned i praksis. Kosttilskuddet sammen med rasjonelle øvelser og stabilisert matlyst begynte å virke. Jeg følte meg rett og slett lettere, noe som endret min holdning til slanking og livet generelt. Litt etter litt begynte jeg å like meg selv da jeg oppdaget mindre sidefett og slankere mage.
3.       Etter denne perioden gikk jeg til nye undersøkelser, men hos ernæringsfysiolog og på treningsstudio. Jeg sjekket forholdet mellom fett i kroppen og hele vekten samt vannansamling. Alt ble regulert. Hovent ansikt forsvant fordi kroppen startet å rense seg selv for overflødig vann og fett.
Oppsummert kan man dele virkningen til Kankusta Duo inn i: regulering av stoffskiftet, antioksiderende virkning og begrensning av sukkerets absorpsjon i blodet.

Kankusta Duo Forte hvor kan man bestille?

Av den grunn at Kankusta Duo Forte ikke er tilgjengelig på apotek, anbefales det å kjøpe den gjennom produsentens nettsider. Jeg bestilte her. Jeg anbefaler til alle. Rask frakt, profesjonell service. Etter å ha bestilt den, ringte de til meg med bekreftelse og spurte om jeg kanskje trengte råd innen slanking. Man tilpasset mitt kosttilskudd til kroppens behov og viet meg så mye tid jeg trengte.

Oppsummering
Oppsummert må jeg si at Kankusta Duo Forte for vekttap var en fulltreffer. Dere vet hvor skeptisk jeg er til kosttilskudd som fyller opp hyllene på apoteker. I motsetning til dem er Kankusta ikke allment kjent, for penger ble brukt på produktenes tester, og reklame koster litt. Jeg foretrekker å kjøpe noe som ikke er synlig overalt i reklamer og være sikker på at det ikke bare er et markedsføringstriks, men at produktet virkelig virker. Anbefaler på det varmeste! Jeg venter på deres kommentarer og vurderinger. Har dere ideer for gode dietter og retter som er fit, eller øvelser man kan gjøre hjemme? Jeg venter på dem!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar