tirsdag 23. mai 2017

Manikyr 2017 – hvilke trender har våren brakt med seg?

Jeg var overrasket da jeg så hva som skulle bli årets trender på våre negler. Selvfølgelig kommer pasteller tilbake igjen, altså søte, lekre nyanser av blå, rosa, grønn eller gul. Men ikke bare det! Jeg har en god nyhet til alle kvinner som ønsker å skille seg ut – det blir mangfold som skal telle om våren!

Hvis dere ble forelsket i mørke farger som dere gjerne valgte i vinter, kan dere puste rolig ut. Dere blir fortsatt trendy hvis dere skal ha på neglene svart, blodig rød eller bringebær-rød, marineblå eller brun. Det er også verdt å satse på gull, sølv eller hvit farge (både melkehvit og perlehvit). Det lanseres også naturlige negler, og jeg mener her ikke bare naturlig fransk manikyr, men negler som er malt bare med neglebalsam.

Originale ideer
https://pinterest.com/

Fransk manikyr i klassisk versjon ble favoritten til flere trendsettere og make-up artister. For at det likevel ikke blir altfor kjedelig, anbefaler jeg å kombinere den med ulike farger: hvit med svart, marineblå med sølv, hvit med rosa eller rosa med svart. Vet dere hva ellers jeg liker? Glitter rundt neglene, bare se selv :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar