onsdag 29. mars 2017

Kosmetisk HIT: Maske av ren leire L’Oreal

Hva må gjøres for å rense huden for hudormer, giftstoffer og andre ubehagelige forurensninger? Det er best å påføre en maske som effektivt skal fjerne dem. Selvfølgelig oppfordrer jeg dere til å lage en slik maske hjemme. Men hvis dere ikke har nok tid til det, kan dere benytte dere av et ferdig skjønnhetsmiddel og velge maske av ren leire L’Oreal.

Da jeg bare fikk se denne kosmetikken på hylla i butikken, visste jeg med en gang at jeg måtte kjøpe den. En serie masker med leire som ble laget av L’Oreal, består av tre produkter. Dere kan velge det som passer best til problemene deres. Det er den første typen maske i krukken som er tilstrekkelig for cirka 10 påføringer. Fantastisk!
Jeg valgte en lysnende maske med kull, men dere kan også velge en rensende maske med ekstrakt fra eukalyptus og en maske som fungerer som peeling og smalner porer med ekstrakt fra røde alger.

Valget mitt: den lysnende masken med kull


Masken i en gjennomsiktig krukke som er karakteristisk for L’Oreal, har en mørk grå farge – den er grunnet kull som er en del av sammensetningen. Det er det som renser huden for giftstoffer og gjenoppretter dens sunne glød. Formelen av kosmetikken er ganske tykk, men likevel påføres den lett på huden. Kanskje den frister ikke med utseendet sitt, men jeg kan forsikre dere om at den er helt luktfri. Påføringen byr ikke på noen problemer, men man må skynde seg fordi masken setter seg fast fort. Fjerning av kosmetikken tar meg et par minutter, men det lønner seg! – huden ser med en gang mye mer strålende ut, og etter en slik behandling er den ikke tørr eller irritert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar