torsdag 2. mars 2017

Antiperspirant Vichy - er den faktisk effektiv?

Jeg bestemte meg for å teste en av antiperspirantene av merkevare Vichy. Jeg valgte den som bortsett fra å blokkere svettekjertlene, forebygger også dannelse av hvite og gule flekker på klær. Etter 3 ukers bruk av den kommer jeg tilbake til dere med dens vurdering.

Jeg må faktisk innrømme at kosmetikken ikke etterlater noen flekker på klær og absorberes fort, egentlig allerede etter et par sekunder etter bruk kan man ta på seg klær. Jeg valgte antiperspirant i stift, og i begynnelsen gruet jeg meg litt for at dens konsistens skulle gjøre materialet under armene hardere. Heldigvis skjedde det ikke!

Antiperspirant basert på verdifullt termisk vann garanterer regenerasjon, styrking og lindring. Effektivt blokkerer den svettekjertlene og sikrer komfort i hele dagen. Den irriterer ikke huden, og enda viktigere – inneholder ikke alkohol eller parabener som er skadelige for helsa. Jeg anbefaler den spesielt for folk som har problemer med overfølsom hud etter hårfjerning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar