torsdag 3. november 2016

Leppebalsam EOS – er det verdt å kjøpe den?

Leppebalsamer EOS er en av de største hitene innen kosmetikk de siste årene. Den brukes gjerne av slike kjendiser som Miley Cyrus, Kim Kardashian eller Christina Aguilera. Men er det faktisk verdt å ha den i sin toalettmappe? Jeg bestemte meg å sjekke det.

Jeg valgte balsam EOS Sweet Mint med en forfriskende smak av søt mynte. Fra emballasjen fikk jeg vite at balsamen er rik på antioksidanter, vitamin E, sheasmør og jojobaolje. En slik sammensetning skal gi leppene fløyelsaktig mykhet og forebygge at leppene sprekker opp. I tillegg er EOS produktene i 95% organiske og 100% naturlige, de inneholder ikke gluten, parabener og vaselin.

Hva er min mening om balsam EOS Sweet Mint? Jeg skal presentere dens fordeler og ulemper.

Fordeler til balsam EOS Sweet Mint:

  • balsamen kjøler behagelig og prikker litt leppene – det er virkelig en fin følelse
  • veldig bra fukter leppene
  • er ikke klissete ved påføring
  • perfekt for sprukne lepper – nærer dem fort

Ulemper til balsam EOS Sweet Mint:

  • upraktisk form – balsam i form av en liten ball er veldig ukomfortabel, jeg gjemmer den ikke i jakke- eller bukselommen, men likevel liker jeg å ha den innenfor rekkevidde...

Og hva er deres følelser? Har dere noen gang brukt denne balsamen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar